Arşiv
 
  • 27.08.2008
  • Bulgaristan - Sofya Metrosu Genişletme Projesi, LOT 1 İnşaatı Sözleşmesi Doğuş Tarafından İmzalandı.

    Sofya Metrosu Genişletme Projesi, Lot 1 İnşaatı  sözleşmesi 27.08.2008 tarihinde imzalandı.

    "Metropoliten" EAD tarafından ihale edilen 3,8 km uzunluğunda ve 4 metro istasyonu içeren Nadejda Kavşağı (Km 4+140) – Merkezi Tren Garı – Svata Nedelia Meydanı – Patriarh Evtimiy Bulvarı (km 7+910) arasındaki metro inşaatının projelendirme ve yapım işi ihalesi 329.133.186 Leva (yaklaşık 261 Milyon  ABD Doları)  teklif ile Doğuş İnşaat ve Ticaret A.Ş. tarafından kazanılmıştı.

    Avrupa Bölge Kalkınma Fonlarından ve kısmen işveren bütçesi ile karşılanacak işin tamamlanma tarihi ise  31.08.2012

  • OK
 
 
  • 16.04.2007
  • Doğuş İnşaat, Sofya Metro Projesin'de kullanacağı TBM'in fabrika kabulünü bir törenle gerçekleştirdi.

    3,8 km uzunlukta ve 4 adet metro istasyonu içeren Sofya Metrosu Genişletme Projesi Lot 1 kesiminin inşaatını üstlenen Doğuş İnşaat'ın; bu projede kullanılmak üzere yaptırdığı 9,5 m çapındaki TBM'in (Tünel Delme Makinası) fabrika kabulü, Almanya'da üretici firma Herrenknecht firması ile törenle yapıldı.

    Kabul törenine Bulgaristan Başbakanı "Boyko Borisov", Başbakan Yardımcısı "Tsvetan Tsvetkov", Metropoliten Genel Müdürü - Stoyan Bratoev, Baden-Württemberg eyaleti Finans Bakanı - Vili Shctehele, Herrenknecht Yönetim Kurulu Başkanı Mr. Martin Herrenknecht ve Doğuş İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Gönül Talu katıldı.

    2010 Ocak ayında Sofya'ya getirilecek olan TBM günde ortalama 9 m tünel açacak ve 1080 m3 hafriyat çıkartılacak. Hafriyat ikmal işleri için 3.800 m lik konveyor bant sistemi kurulacak.

  • OK
 
 
  • 16.04.2007
  • Fas Kralı 6.Muhammed Fas Settat Marakeş otoyolunu açtı.

    Doğuş İnşaat, Fas Settat Marakeş Yolu üzeindeki RN9 5 km'lik kesimi, Settat Ouem Rabia Km 22+000-37+800 arasınının altyapısını teslim ettikten sonra yine, Fas Settat - Marakeş Otoyolu üzerindeki Ouem Rabia Köprüsü'nü 2 ay gibi kısa bir sürede tamamladı ve Fas Otoyollar İdaresi'ne teslim etti. 16 Nisan 2007 Pazartesi günü, Doğuş İnşaat'ın yaptığı 3 işi de kapsayan otoyol Fas Kralı 6.Muhammed tarafından açıldı.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Marmaray CR1 sözleşmesi imzalandı.

    815 milyon Euro tutarındaki Türkiye'nin en büyük ve prestijli projelerinden biri olan Marmaray CR1 (Gebze-Haydarpaşa, Sirkeci-Halkalı Banliyö hatlarının iyileştirilmesi ve elektromekanik sistemleri işi)'nin sözleşmesi Alstom-Marubeni-Doğuş (A.M.D.) Konsorsiyumu ile DLH Gen. Müdürlüğü arasında 28.03.2007 tarihinde imzalandı.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Doğuş İnşaat Mühendislerinin başarısı.

    Mühendislerimizin uluslararası başarıları.

    Doğuş İnşaat ve Tic. A.Ş. şirketimiz mühendislerinden İnş.Müh. Vural Erkan ile Mad.Müh. Can Çeliksırt, şantiyelerimizde uzun yıllar süren çalışmaları sırasında, yapılan uygulamaları tamamen bilimsel yöntemlerle değerlendirmişler ve bugün yurtiçinde ve yurtdışındaki birçok üniversitede ders olarak okutulan, kaya delme ve patlatmaları ile ilgili DelPat bilgisayar programını geliştirmişlerdir.

    DelPat programı, 26 Nisan 2007 tarihinde "33rd International Symposium on Application of Computers in Mining APCOM 2007, Santiago-Chile" sempozyumunda, Pennsylvania State Üniversitesinden Doç.Dr. Vladislav Kecojevic tarafından sunulacak.

    http://www.apcom2007.com/programa.htm

  • OK
 
 
  • 01.10.2001
  • Doğuş İnşaat Fas'taki İlk Türk Müteahhit oldu.

    Doğuş İnşaat ve Ticaret A.Ş., Fas Krallığı tarafından Haziran 2001'de teklif alınan Asilah - Tanger Otoyolu uluslararası yapım ihalesinde, vermiş olduğu 85 Milyon USD'lık teklifi ile birinci olmuştur.O tarihten bu yana süren sözleşme görüşmeleri olumlu olarak sonuçlandırılmış ve Projenin yapım sözleşmesi 1 Ekim 2001 tarihinde Bayındırlık Bakanlığı ile imzalanmıştır.

    Sözleşmeyi imzalayan Doğuş İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Sn. Gönül Talu'nun verdiği bilgiye göre Fas'ın başkenti Rabat'ın kuzeyinde, Atlas Okyanusu kıyısına paralel olarak Asilah - Tanger şehirleri arasında gerçekleştirilecek olan bu otoyol, politik ve sosyal açıdan ülkede öncelikli bir projedir. Fas'ın Avrupa'ya bağlantısı olarak görülen bu otoyol projesi Avrupa Birliği tarafından da ciddi olarak destek görmüş olup, finansmanı Avrupa Yatırım Bankası tarafından karşılanacaktır.

    Doğuş İnşaat bu otoyol projesi ile Fas Krallığı'nda iş alan ilk Türk İnşaat Müteahhidi olmuştur.

    30 km uzunluğunda, 4 şeritli olarak inşaa edilecek olan bu Proje özel zemin iyileştirme teknikleri gerektirmekte olup, 40 ayda tamamlanacaktır. Bünyesinde 6,5 milyon metreküp kazı,4 milyon metreküp dolgu yapılacak, 200.000 metre muhtelif kazık ve 1870 metre toplam uzunlukta 5 adet viyadük inşaa edilecektir.

  • OK
 
 
  • 01.01.2002
  • Fas'ta 2 proje daha

    2002 yılında bugüne kadar kazanmış olduğu Fas'taki otoyol ihalelerini başarıyla yürüten ve tamamlayan Doğuş İnşaat, 2007 yılı Ocak sonu itibariyle, toplam 45 km uzunluğunda ve 205 Milyon Dolar tutarındaki Argana-Amskroud Otoyolu Lot 1 ve Lot 2 kesimlerinin ihalelerini de kazanarak bu ülkede faaliyetlerine devam edeceğini gösterdi. 

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • 01.10.2006 Otoyol açılışı hakkında Bulgar basınında çıkan haber.

    Bulgaristan Başbakanı, iki bakan, yerel idare ve Doğuş-Eko Ortak Girişimi üst düzey yöneticileri dün Trakya Otoyolunun şimdiye kadar yapılan en uzun kesimi Karnobat-Burgas açılışı için bir araya geldi. 35-kilometrelik otoyol kesimi Karnobatı yakınlaştırdığı gibi başkente giden yolu da 20 dk. kısalttı. Açılış konuşmasında Başbakan Sn. Sergey Stanişev, altyapı gelişiminin hükümetin önemli önceliklerinden olduğunu belirtti. Ayrıca otoyol kesiminin açılması bölgedeki ekonomi ve halkın günlük hayatını pozitif yönde etkileyeceğini belirtti. Stanişev, süreleri yerine getirdiği için Türk şirketi Doğuş-Eko'yu kutladı. Doğuş-Eko Yönetim Kurulu Başkanı Gönül Talu, iş esnasında yerel idarelerle iyi bir işbirliği içinde çalıştıklarını belirterek, ülkedeki diğer altyapı projelerinde de yer almak istediklerini beyan etti. Talu; Lot 5 inşaatında çoğunluğu Bulgar olan 700-ü aşkın personel ve 40 yerel şirketin çalıştığını belirtti. Hazır edilen kesimin tam uzunluğu 35.3 km olduğu gibi, temel atma töreni 12 mayıs 2003 yılında gerçekleştirilen yol Trakya Otoyolunun şu ana kadar açılan en uzun kesimidir.

    Yol 4 trafik şeridinden oluşmaktadır ve otoyol boyunca 5 köprü, 9 üstgeçit, 10 altgeçit inşa edilmiştir. Açılış için kırmızı kumaş ve Doğuş-Eko bayrakları ile süslenmiş iki özel tribün getirilmiş. İki tribünün arasında küçük bir menekşe bahçesi bile yapılmış, misafirlerin yürüdüğü çakıl patikalara ise kırmızı halılar serilmişti.

    Bandı kestikten hemen sonra başbakan korteji ile beraber bisiklet turu katılımcılarına hediyelerini vermek üzere Burgas'a hareket etti.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Trakya otoyolu hizmete açıldı.

    Bulgaristan Hükümetinin Avrupa Yatırım Bankası Kredisiyle Finanse ettiği ve Doğuş-Eko Ortak girişimimizin yapımını gerçekleştirdiği Trakya Otoyolu Projesinin, Lot 5, Karnobat-Burgas Kesimi Bulgaristan Başbakanı Sn. Sergey Stanisev, Bulgar Bakanlar, Türkiye'den Bayındırlık Bakanımız Sn. Faruk Nafiz Özak, Doğuş Holding ve şirketimizin üst yönetiminin katılımı ile 1 Ekim 2006 Pazar günü hizmete açıldı.

    Yaklaşık 68 milyon Dolara mal olan 35 km. uzunluğundaki 2X2 şeritli Otoyol projesi, 3,5 yılda tamamlanmıştır.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Zaporizhzhia Atıksu Arıtma Tesisi Genişletme ve Yeniden Yapım İhalesi Doğuşun.

    2006 yılı Temmuz ayında Doğuş & Hidrotek Ortak Girişimi olarak; Ukrayna'da Zaporızhzhıa şehrinin Atıksu Arıtma Tesisi Genişletme ve Yeniden Yapım İşlerinin ihalesi kazanılmış olup iş, 2007 sonunda teslim edilecektir.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Doğuş İnşaat Bulgaristan'da Otoyol Temeli Attı.

    Bulgaristan'ın en önemli altyapı projelerinden Trakya Otobanı'nın Doğuş-Eko ortak girişimi tarafından inşa edilecek Burgaz geçişi bölümünün temeli, Dışişleri Bakanı Abdullah Gül'ün de katıldığı törenle atıldı. Doğuş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk yaptığı konuşmada, Bulgaristan'ın çeşitli altyapı projelerinde hizmet etmeye geldiklerini söyledi.

    Bulgaristan'ın açtığı Trakya Otoyol Projesi İhalesi'ni kazanan iki Türk şirketi Doğuş İnşaat ve Eko İnşaat, projenin Karnobat-Burgaz bölümünün temelini attı. Bulgaristan'ın Avrupa Yatırım Bankası kredisi ile finanse ettiği proje 2x2 şeritli 35 kilometrelik otoyoldan oluşuyor. Yaklaşık 2.5 yılda tamamlanması planlanan projenin 45 milyon Euro'ya mal olması tahmin ediliyor. Aralık 2002'de yapılan otoyol ihalesine Türk ve Avrupalı 17 şirket katılmıştı. Doğuş ve Eko'nun müşterek girişimiyle tamamlanacak projede Doğuş Grubu yüzde 70'lik bir ortaklığa sahip. Otoyol ihalesini Doğuş Grubu ile Cengiz Köksal'ın sahibi bulunduğu Eko İnşaat'ın alması Türkiye-Bulgaristan ilişkilerinin iyiye gittiğinin bir işareti olarak yorumlandı.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Marmaray 2.Etap İhalesi Doğuş'un.

    Doğuş, Türkiye'nin en prestijli projelerinden Marmaray Projesi'nin ikinci etabı olan "Gebze-Haydarpaşa, Sirkeci-Halkalı Banliyö Hatlarının iyileştirilmesi, İnşaat, Elektrik ve Mekanik Sistemleri (CR1) ihalesinde birinci oldu.

    Ulaştırma Bakanlığı Demiryolları, Liman ve Hava Meydanları İnşaat Genel Müdürlüğü (DLH) Binası'ndaki ihalede, projenin yapımı için teklif veren AMD Rail, Astaldi-Ansaldo JV, Bechtel Enka JV, EurasiaRay Group (Siemens AG-Siemens A.Ş.-Yapı Merkezi-Kiska) konsorsiyumlarının teklifleri noter huzurunda açıldı.İhalede en düşük teklifi, 815.049.200 Euro bedel ve 51.343.710 Euro öngörülmeyen durumlarda kullanılmak için "geçer akçe" olmak üzere toplam 866.392.910 Euro ile AMD Rail verdi.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Ukrayna'daki Türk işçilerimizle ilgili yayınlanan haber.

    Ukraynadaki Türk işçileri milli yiyecekleri, futbol ve klima olmadan yapamıyorlar.

    Çok az sayıda kuş, Dinyeper Nehri'nin ortasına kadar uçabilir. Kuşlardan farklı olarak, Türk firması Doğuş İnşaat ve Ticaret A.Ş. baş mühendisi Mahmut Boyacıoğlu, istediği anda oraya tekneyle ulaşabilir; Ve bunu, küçük bir gemi ile çok sık yapıyor. Çünkü onun firması, Dinyeper nehri üzerinde, Kiev'in en büyüğü olacak olan, demiryolu ve karayolu köprüsü inşaatını sürdürmekte.

    Türklerin üstlendiği ihale, en zor olan yerde; Nehir yatağındaki 115m. boyunca köprü ayakları ve açıklıklarının inşaatını içeriyor. Onlar bu işleri kendilerine ait benzersiz bir teknoloji, donanım ve Türkiye'den getirilmiş, kendi işçileri ile yapmaktalar. Mahmut, yüce nehrin ortasında, ayak betonu dökülen, insan yapımı adaya ulaşınca; Onu orada Ukraynalı inşaatçıları yöneten ve onlar gibi çalışan vatandaşı, ustalar karşılamakta.

    Uzmanlaşmış Türkler, Kiev köprüsü projesinde yaklaşık 250 kişi çalışmakta. Bunların yaklaşık %15 i, şantiyede kilit pozisyondaki Türk uzmanlar. Genellikle bunlar mühendis, teknik eleman ve uzman ustalar.

    Niye Türkler? "Mantık ve çalışma yetenekleri farklı" diye anlatıyor Mahmut. "Biz çok çalışıyoruz ve sorumluluklarımız daha fazla" .

    Bunun haricinde, Ukraynalı inşaat işçilerine kullanılan makineler ve teknoloji yabancı olduğu için, özellikle bunlarla çalışma konusunda, Türkler tecrübelerini aktarıyorlar. Bu tecrübe taşıyıcılarından birisi de, gelecekteki köprü ayağının temelinde durup, beyaz dişleriyle gülümseyen, Trabzonlu Yılmaz Usta. Sondaj makinesi ustası olan Yılmaz, nehrin derinliklerinde bir yerlerde beton döken, Türk ve Ukraynalı on kişiyi ustalıkla yönetiyor. "Ben iyi konuşmak Rusça!" diye bildiriyor bize Yılmaz; Ve böylece, sadece öğretmekle kalmıyor, kendisi de öğrendiğini gösteriyor.

    Evde onu karısı ve okula giden iki çocuğu bekliyor. "Erkekler!" diye özellikle belirtiyor. Usta onlarla sıkça telefonla görüşüyor. Aile, resinin uzaklarda çalışıyor olmasından memnun, çünkü buradaki maaşı ülkesindekinden daha fazla, her ne kadar tam olarak ne kadar maaş aldığını söylemese de. Yılmaz 14 yıldır bu işte çalışıyor. Ukrayna'dan önce Fas projesinde çalışmış. Burayı daha çok seviyor, çünkü "İnsanlar iyi!" .

    Firmanın vatandan uzak projeler için çalışanlarını gönüllü olarak seçtiğini anlatıyor Mahmut. "Türkler gittiği yeri bilir. Personel firmada çalışmıştır, ve şartları, maaşını, nerede yaşayacağını ve diğer ayrıntıları iyi bilir" diye anlatıyor baş mühendis, ve ekliyor; "Türkler, maaşlarına ek olarak harcırah ve prim de alıyorlar. Aslında, yabancıların maaşı, aynı görevdeki Ukraynalı'nın maaşından çok da farklı değil. Örnek olarak; kule vinçte çalışan Ukraynalı 700$ alıyor, Türk 1200-1300$ alırdı." Firma, çalışanlarına yılda iki defa, 15'er günlük izin veriyor ve Türkiye'ye gidiş-dönüş bilet ücretlerini karşılıyor.

    "Ben öncelikle firmanın adamıyım; Ve firma da bana gitmeyi teklif edince, kabul ettim. Bu gün buradayım, yarın Fas'ta veya Özbekistan'da" diye anlatıyor yaşlı Türk Hidayet Üney; Bu şantiyedeki muhasebecilerdin biri. Hidayet bir ofiste çalışıyor. Sabahtan akşama kadar, inşaatta çalışan diğer Türkler ise, vardiya ile çalışıyorlar.

    Aslında, buralarda kendine has çalışma grafiği olan bir insan daha var. Onun inşaatla da hiç bir ilgisi yok. Ancak bu projedeki rolünü küçümsemek kesinlikle mümkün değil. İşte yine devasa kazanın içinde, uzun saplı kocaman kaşıkla birşeyler yapıyor, pilav karıştırıyor. O, yemek hazırlayan bir grup Ukraynalı yemekhane çalışanı kadınların yöneticisi. Onu Karadeniz'in karşı kıyılarından buraya, orjinal Türk mutfağı aşkına getirmişler. Ve o da, hem yerel hem yabancı, bütün işçilerin yemeğini büyük bir şevkle hazırlıyor.

    Türk işçilerinin yaşamının, Ukraynadaki diğer yabancı işçilerin yaşamından ne farklı olduğunu anlayabilmek için, bu yemekhaneyi mutlaka görmeniz gerekir. Burada klima, temizlik ve pratik kaplar var. Ve günde 3 defa yemek, bütün çalışanlar için ücretsiz. Þirket, Ukraynalı-Türk ayırımı yapmaksızın, her işçi için günde 6-7$ harcıyor.

    Türkiye'den gelen işçilerin Ukrayna topraklarında aldıkları tek primleri bedava yemek, değil. Onlara ayrıca konforlu prekast, konteyner-evlerde ücretsiz ikamet olanağı da sunulmakta.

    Ateşçi de Değiller, Marangoz da

    Bir buçuk yıllık çalışma ile Türkler, dev köprü ayaklarının yapımından başka, tipik sanayi bölgesinde, avrupayi birşeyler daha yaptılar. Toz, bozuk yollar, yıkılmış sanayi binaları ve eğilmiş beton çitler arasında, sessiz bir yerleşim yeri kurdular; Bir dizi bina, yardımcı yapılar, temiz asfalt, spor sahası ve hatta biçilmiş çim alanları olan.

    Türklerin çoğu, burada yaşıyor; Kliması, duşu, yatağı ve dolabı olan tek kişilik odalarda. Yanıbaşlarında uluslararası telefon ve buraya ait sağlık ocağı da mevcut. Yemekhane ve ofisler de yanıbaşlarında. Önlerinde bir dizi Renault Kangoo (şirket yöneticilerinin araçları) var. Ve bu alanda öyle mini cami filan da yok. Dua etmek isteyenler, odalarında dua ediyor. Tam bir Avrupa!

    Aslında, yemekhanenin arkasında şiş yapmak için mangallar var. Lobideki televizyon, Türk kanallarına ayarlanmış, Renault'lar da Türk malı.

    Mahmut'un anlattığına gore çalışanları nerede çalışırlarsa çalışsın, firma dünyanın her köşesinde benzer koşulları sağlıyor. Ukrayna için yeni hiç bir şey icad edilmemiş.

    Ülkemizin özellikleriyle ilgili olarak da Türkler işçilerine hiç bir uyarı yapmaya gerek görmüyorlar. Gece sokaklarda dolaşmayın benzeri, "kıymetli" nasihatler vermiyorlar. "Buradaki kanunlar bizdeki; Türkiye'deki kanunlara çok benzer. Bu yüzden bizim vatandaşlarımız yaklaşık olarak neleri yapıp, neleri yapmamaları gerektiğini iyi biliyorlar." Diye belirtiyor Mahmut, ve Türk personelin ne yerel halkla ne de polisle hiç bir sorunu olmadığını da ekliyor. Mahmut'un kendisinin de Kiev'de artık yeterince dostları var. "Burada, Amerika'ya kıyasla, halk çok daha kültürlü, birbirleriyle iletişimleri çok daha iyi." Diye belirtiyor muhasebeci Hidayet.

    Türkler oldukça izole yaşıyorlar ve onların dinlenme yöntemleri orijinallik arzetmiyor. "Burada yaşayan sizlersiniz; biz ise buraya çalışmaya geldik" diye açıklıyor baş mühendis.

    Onların bir de özel tutkuları var, futbol! Bu spor dalında, Kiev'deki Türk şirketleri arasında turnuvalar düzenleniyor. Ayrıca, oynayanlar da izleyenler de, Türkiye milli futbol takımını, ülkelerinin takımını tutuyorlar. Ancak, dünya kupasına gidemedikleri için, taraftarlar sempatilerini yönlendirecek yeni bir takım bulmuşlar, Ukrayna milli takımı' "Ben Oleg Blohin'i Sovyetler Birliği zamanlarından bilirim." diye gülümsüyor Hidayet.

    Ukraynadaki resmi kayıtlı yabancı işçiler içinde, Türkler birinci sırada. Devlet iş bulma kurumu merkezinin kayıtlarına göre, geçen sene 1400 kişiymişler. Bu, resmi yabancı işçilerin yaklaşık altıda biri. Türkler Ruslardan bile 300 kişi daha fazla.

    Genelde bakacak olursak, kiralık işçi rolündeki Türkler, kendilerini Ukrayna'da oldukça iyi hissediyorlar. Aslında bir tek onlar da değil. Mahmut birkaç kez altını çizerek, firmanın personelini milliyetlerine gore kesinlikle ayırım yapmadığını belirtiyor. Ve Türkler nelere sahip ise, yemek, dinlenme vesaire, hatta şirketçe ödenen ikamet olanaklarına Ukraynalılar da aynı şekilde sahiptir.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Kazakistan-Astana şehri yağmur kanalizasyonu sistemi geliştirme işi (12 No'lu bölüm 1 ve 2 No'lu sözleşmeler)

    Astana Þehri Enerji ve Kamu İşleri Dept. Tarafından toplam yaklaşık 21.500.000 Dolar üzerinden 11.05.2005 tarihinde Doğuş İnşaat ile sözleşmesi imzalanan 1 Nolu sözleşmedeki işler tamamlanmış olup 2 Nolu sözleşmedeki işler 2007 yılı içerisinde tamamlanacaktır.
     

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Fas Tanger-Ras R'Mel Demiryolu Viyadükleri

    Fas Ulusal Demiryolları Müdürlüğü (ONCF) tarafından ihale edilen FAS TANGER-RAS R'MEL DEMİRYOLU VİYADÜKLERİ inşaatı 05.05.2005 tarihinde yaklaşık 28 milyon Dolar ile Doğuş İnşaat taahhütüne bağlanmıştır. İş 2007 yılı içerisinde tamamlanacaktır.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Fas Tanger Liman Yolu 3. Kesim Otoyol Viyadükleri

    Fas Otoyolları Milli Şirketi (ADM) tarafından ihale edilen FAS TANGER LİMAN YOLU 3. KESİM OTOYOL VİYADÜKLERİ inşaatı 07.03.2005 tarihinde yaklaşık 47 milyon Dolar ile Doğuş İnşaat taahhütüne bağlanmıştır.İş 2007 yılı içerisinde tamamlanacaktır.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Doğuş İnşaat ve Doğuş Yapı Birleşti.

    Uzun yıllar üst yapı alanında başarı ile faaliyetini sürdüren Doğuş Yapı Sanayi A.Ş., 30 Eylül 2006 tarihi itibariyle resmen ve fiilen Doğuş İnşaat A.Þ. ile birleşmiş bulunmaktadır.Bugüne kadar birçok eserin yapımını üstlenmiş olan Doğuş Yapı Sanayi A.Ş., bundan böyle Doğuş İnşaat bünyesi içinde üst yapı departmanı olarak çalışmalarını sürdürecektir.Böylece üst yapı faaliyetleri, Doğuş İnşaat çatısı altında, daha geniş bir alanda ve artarak devam edecektir.
     

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Otogar-Bağcılar Raylı Toplu Taşıma Sistemi İnşaat ve Elektromekanik İşlerinin Yapımı Ve Araç Temini İşi.

    İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri Genel Müdürlüğü (İETT) tarafından ihaleye çıkarılmış olan Otogar-Bağcılar Raylı Toplu Taşıma Sistemi İnşaat ve Elektromekanik İşlerinin Yapımı Ve Araç Temini İşi 14.02.2005 tarihinde Doğuş İnşaat

    Gülermak Ortak Girişimi ile sözleşmeye bağlanmıştır.

    Söz konusu hattın İkitelli Olimpiyat Köyüne kadar uzatılması nedeniyle revize sözleşme tutarı 718.025.416 ABD Dolarına ulaşmıştır.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Birinci TUİD (Türk Ukrayna İşadamları Derneği) İlkbahar Futbol Turnuvası'nda Doğuş Takımının Başarısı

    17 Haziran 2006 Cumartesi günü, sponsorluğunu Erbek İnşaat'ın yaptığı 1.TUİD İlkbahar Futbol Turnuvasında 8 haftalık mücadelenin sonunda karşısına çıkan tüm rakiplerini farklı skorlarla deviren DOĞUŞ takımı şampiyon oldu.

    Birincilik kupasını Yönetim Kurulu Üyesi ve turnuva sponsoru Sn. Uğur Bekar, Doğuş takımı kaptanı Sn.Mustafa Şener'e ve takım başkanı Yönetim Kurulu Üyesi Sn.Burak Talu'ya takdim etti.

    Bir sonraki turnuvanın bu yılın sonbahar aylarında yapılması kararlaştırıldı.

  • OK
 
 
  • 23.03.2007
  • Kadıköy- Kartal Raylı Toplu Taşıma Sistemi İnşaat İşleri.

    İstanbul Elektrik, Tramvay ve Tünel İşletmeleri Genel Müdürlüğü (İETT) tarafından ihaleye çıkarılmış olan Kadıköy- Kartal Raylı Toplu Taşıma Sistemi İnşaat İşleri 28.01.2005 tarihinde Doğuş İnşaat ve Ticaret A.Ş- Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Þ - Yüksel İnşaat A.Þ-Yenigün İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Þ ve Belen Limited Ortaklığı ile sözleşmeye bağlanmıştır.

    Söz konusu hattın yeraltına alınarak metro sistemine dönüştürülmesi nedeniyle revize sözleşme tutarı 592.432.532 ABD Dolarına ulaşmıştır.

  • OK